خدمات پيچ و رولپلاك و نماشويي ساختمان خدمات پيچ و رولپلاك و نماشويي ساختمان .

خدمات پيچ و رولپلاك و نماشويي ساختمان

پيچ و رولپلاك سنگ نما در تهران

از بهترين پيچ هاي حال حاضر در بازار مي باشد با آلياژ بسيار قوي و ضد زنگ و گالوانيزه پيچ اسكرو يكي از پيچ هاي است كه هر پيچ و رولپلاك كاري از آن استفاده نمي كنند حتي عده‌اي از پيچ رولپلاك كارها نمي‌دانند كه هم چين پيچي وجود دارد و اين پيج به سختي در ابزار فروشي ها پيدا مي شود و ما براي دسترسي به اين پيچ ها مستقيماً از كارخانه با سفارش خودمان تهيه مي نماييم .

اين پيج با رزوه هاي بسيار ريزي كه دارد رولپلاك را با تمام قدرت در داخل سيمان مهار مي‌كند.

 

قيمت پيچ و رولپلاك ديگر سنگ ها در تهران , راپل در تهران

در نماهاي ديگر چگونه پيچ و رولپلاك انجام ميشود؟

در نماهاي ساختمان هايي كه از سنگ استفاده شده است از پيچ و رولپلاك خالي بدون واشر بايد استفاده كرد .

براي پيچ رولپلاك سنگ اول با دريل گوشي سوراخ كاري را انجام مي دهيم و پيچ رولپلاك را داخل سوراخ مي گذاريم و با چكش بر روي پيچ ضربه ميزنيم تا پيچ و رولپلاك اندازه استاندارد خود داخل شود و با دريل پيچ گوشتي پيچ را محكم مي كنيم و در صورت نياز كه بستگي به نوع و رنگ سنگ دارد روي پيچ هايي كه سفت شده اند را با چسب مخصوص و هم رنگ سازي با سنگ پيت را مي پوشانيم .

پيچ و رولپلاك سراميك؟

براي پيچ و رولپلاك كردن نماي ساختمان كه از جنس سراميك نيز مي باشد و حتي داخل نورگيرها سراميك نيز مي باشد .

پيچ و رولپلاك كردن آن كاملا متفاوت نيز مي باشد به دليل آنكه سراميك كاملاً شكننده است و نمي شود به راحتي آن را سوراخ كرد و حتي براي پيچ كردن آن بايد از واشر هاي گالوانيزه استفاده كرد .

و حالا چگونه بايد سراميك را محكم كرد ؟

براي پيچ رولپلاك سراميك بدون داربست بايد به اين درزهاي سراميك عمل پيچ رولپلاك انجام شود و حواستان باشد كه حتماً بايد پيچ و واشر استفاده مي شود كاملاً گالوانيزه باشد تا بعد از مدت ها شروع به زنگ زدن نكند تا نماي ساختمان تان خراب نشود و براي نصب سراميك هايي كه بر روي زمين ريزش كرده است با چسب ساروج و بعد با پيچ و رولپلاك آن را محكم ميكند.

نماي ساختمان به زيبايي قبل برسد و به قدري اين بتونه ها را هم رنگ سنگ مي سازيم كه اصلاً پيچ هايي كه نصب شده است ديده نشود و اين را مديون چندين سال تجربه و تلاش تكنسين هاي خوب اين شركت نيز مي باشد و اين شركت داراي بيمه حوادث و مسئوليت و قرارداد كتبي و تمامي كارهاي ما داراي ضمانت نامه كتبي نيز مي باشد..


برچسب: پيچ و رولپلاك، پيچ و رولپلاك نما، شستشو نما، بدون داربست،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۴۱:۲۸ توسط:سميرا گرايلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :